середу, 10 грудня 2014 р.

Найдивніші імена у світі


Найдивніші імена 

Відомий художник Пабло Пікассо відомий всім. Але далеко не всі знають повний набір його імені й прізвища. Пабло Дієго Хозе Франциско де Паула Хуан Непомукено Кріспін Кріспіано де ла Сантісима Тринідад Руїз і Пікассо. Всього в його імені і прізвищі 93 літери. Адже Пікассо — іспанець, а в Іспанії такий пишний набір імен зовсім не рідкість.
***
На Гавайських островах до однієї з шкіл міста Гонолулу вступила молодша дочка власника одного з місцевих ресторанів. Її ім’я і прізвище складаються з 102 літер. Ось вони: Напу-Амо-Хала-Она-Она-Анека-Вехі-Вехі-Она-Хівеа-Нена-Вава-Кехо-Онка-Кахе-Хеа-Леке-Еа-Она-Ней-Нана-Ніа-Кеко-Оа-Ога-Ван-Іка-Ванао. її так і не змогли внести до класного журналу. Українською мовою це означає: «Численні прекрасні квіти гір і долин починають наповнювати Гаваї вдовж і вшир своїми пахощами».
***
Про найдовше в світі ім’я говорилося вище. Проте навіть з ним не може зрівнятись ім’я міс С. Еллен Джорджіане Сер-Леккен, яка народилася в 1979 році в штаті Монтана, США. Перша літера С — це початок її імені, яке складається «всього лише» з 598 літер. Близькі звуть її Сноуоул або просто Олі. Ну а переписувачі населення, мабуть, ще простіше: «О, Господи! Знову вона!».
***
Лоріерік — «Ленін, Жовтнева Революція, Індустріалізація, Електрифікація, Радіофікація і Комунізм». Урюрвкос — «Ура, Юра в космосі!». Кукуцаполь — «Кукурудза — цариця полів». Лагшмівара — «Табір Шмідта в Арктиці».
***
Думається, після цього дівчинка на ім’я Принцеса Діана і хлопчик, охрещений Гамлетом, що з’явилися на світ у Харкові в 1998-му році, здадуться вам всього лише маленькою безневинною витівкою їх батьків.
***
«Здрастуй, Два кілограми рису!», «Привіт, Срібний долар!» — приблизно так вітають один одного при зустрічі два жителі району Кандхмал в індійському штаті Орісса. Цей куточок Індії тримає першість за найбільш незвичайними іменами, які вигадують батьки для своїх чад. Два кілограми рису — пам’ять про посланий державою подарунок: саме таку міру рису видають за рішенням держави за кожну народжену дитину.
***
У одному селі Кандхмала є хлопець на ім’я Я люблю картоплю.
***
Психолог Джон Трейн підготував книгу найбільш нісенітних імен, від яких страждають деякі американці. Наприклад, сім’я Май з Нового Орлеана вибрала для своїх дочок імена: My, By, Гу.
***
А сім’я Джексонів з міста Чикаго затаврувала своїх п’ятьох діток, назвавши їх: Менінгіт, Ларингіт, Апендицит, Перитоніт, Тонзиліт.
***
Якийсь час назад у Франції жила сім’я, позбавлена найзвичайнішого прізвища. Замість нього вона «носила» набір цифр — 1792. А четверо синів в цій сім’ї носили імена місяців року. Таким чином, в паспорті та інших документах це виглядало так: Січень 1792, Лютий 1792, Березень 1792 і Квітень 1792. Останній представник цього дивного роду, пан Березень 1792, помер у вересні 1904-го року.
***
Найдовше в світі ім’я складається з 1478 літер. Щоб його прочитати, потрібно не менше десяти хвилин. Воно є рядом назв історичних місць, що злиті воєдино, імена відомих дипломатів, теологів, учених і ще Бог знає чого. Це ім’я поки ніхто не береться прочитати...
Матеріал журналу "Позакласний час"


Немає коментарів:

Дописати коментар