пʼятниця, 26 грудня 2014 р.

Батькам про Інтернет-залежність


   Формування залежності від Інтернету має 4 стадії.
   Перша стадія – людина починає працювати в мережі.
   Друга – проявляє зацікавленість, використовує Інтернет для роботи і розваг.
   Третя стадія – найбільш небезпечна: людина увесь час проводить в Інтернеті, втрачає відчуття часу, відходить від комп'ютера тільки для того, щоб поїсти і поспати.   Четверта стадія – це стадія спокійного ставлення, коли Інтернет використовується за потребою.

   Більшість людей проходить зазначені три стадії і переходить на четверту. Але деякі користувачі можуть «застрягнути» на третій стадії, яка призводить до формування комп’ютерної адикції (залежності). Такі люди потребують допомоги спеціаліста-психолога.
   Згідно з нормами, визначеними Міністерством охорони здоров’я України, для дітей 1-го класу загальний час роботи за комп’ютером з рідкокристалічним монітором повинен обмежуватися 30-45 хвилинами на тиждень, 2-3 класів - двома годинами на тиждень, але не більше 1-ї години на добу, 4-6 класів - двома годинами на тиждень, але не більше 1-ї години на добу, 7-9 класів - 2,5 годинами на тиждень, але не більше 1-ї години на добу, учнів 10-11 класів – сімома годинами на тиждень, але не більше 1-ї години на добу.
   Якщо Вас турбує, що дитина проводить багато часу за комп’ютером, пройдіть анкетування та проаналізуйте отримані результати. Експрес-анкета для батьків >>>


Самоаналіз результатів анкетування
   Якщо при відповіді на 1-е запитання Ви вибрали відповіді:
б), в) або г), то у Вашої дитини можливі прояви погіршення стану здоров’я через надмірне перебування за комп’ютером.
   Якщо Ви ствердно відповіли хоча б на 7 пунктів 2-го запитання, то можна стверджувати, що Ваша дитина має ознаки комп’ютерної залежності.
   Якщо Ви відповіли «ТАК» хоча б на 3 пункти 3-го запитання, то можна стверджувати, що Ваша дитина має ознаки ігрової комп’ютерної залежності.
   Якщо Ви відповіли «НІ» на запитання 4, 5 то Ваша дитина піддається негативним впливам, ризикам через Інтернет.
(за матеріалами Центру науково-освітніх інновацій та моніторингу)

Немає коментарів:

Дописати коментар