понеділок, 12 січня 2015 р.

Як знімають їжу й напої в рекламі?

        Майже щодня ми бачимо апетитну їжу в рекламі по телевізору або на білбордах. Але у чому секрет такої привабливості? Виявляється, є така професія – фуд-стиліст, і з деякими її таємницями пропонуємо вам ознайомитися.
         Морозиво. Воно ніколи не знімалося справжнім, адже воно дуже швидко тане і зазвичай це пластикова, силіконова або гелева маса. Їй надають потрібного кольору, фактури, роблять кульки пористими і шорсткуватими. Та й бездоганних вафельних ріжків не існує, оскільки скрізь шматочок відірваний або колір нерівний, так що їх теж ліплять. А щоб з морозива не стікало варення або мед, прокладається тонкий шар поліетилену.
         Супи. Для реклами супів у пакетиках варять справжній суп. Але якщо його просто налити в тарілку і сфотографувати, то не буде нічого не видно, оскільки всі інгредієнти потонуть. Тому на дно кладуть шар прозорого желатину, зверху наливають бульйон або звичайну воду, а потім акуратно викладається капуста, легко обсмажена шинка, маслини, петрушка та овочі. Головне – створити враження різноманітного набору вітамінів.
         Курка. Курячі ніжки на фото мають бути не вареними й не смаженими. Сирими їм виглядати теж не можна – покупець повинен відразу зрозуміти, що їх готувати не потрібно, тільки розігріти. Це дуже складне завдання. Якщо ніжки посмажити, вони потемніють, а збоку будуть приплющеними. Тому їх сушать будівельним феном: він присмажує їх, але не деформує м’ясо. Курка виходить золотистою, як і потрібно.
         Котлети. Їх поливають лаком для волосся. Це потрібно для блиску. Адже якщо їх посмажити, олія вбереться вже через 5 хвилин.
         Локшина. Щоб продукт був свіжим, його потрібно якнайменше піддавати термообробці. Локшину варять 2-3 хвилини, інакше вона розмокає й розвалюється. Особливо швидко втрачає форму вітчизняна локшина, тому навіть для реклами вітчизняних макаронів фотографують імпортні.
         Пельмені. Пельмені – жах кожного фуд-стиліста. Їх доводиться ліпити вручну. М’ясо додавати не можна, тому що воно буде просвічуватись темними плямами. У рекламі пельмені складаються з тіста й солі. Тому такий рівний колір.  Їх можна підрум’янити й зволожити, щоб апетитніше виглядали.  Замість сметани фотографують клей ПВА: він ллється густо, повільно й важко, що є ідеальним для реклами. Його можуть навіть використовувати замість молока.
         Каша. Желатин є універсальним і дуже корисним засобом – його часто додають до пюре й у кашу, щоб вони загустіли, і можна було робити гарні завитки. Також як згущувач можна використовувати борошно й крохмаль.
         Пиво. Його найчастіше знімають у рекламних роликах, ніж фотографують. Але у всіх випадках піна робиться із прального порошку або господарських засобів, які збиваються міксером. Замість пива, наливається сік або чай.
         М’ясо. Його обсмажують  не дуже, тільки для кольору. Баранину часто замінює яловичина – зовні вони схожі. А от свинина має бути світлою й рожевою, щоб можна було впізнати її здалеку. Підфарбовувати м’ясо можна соєвим соусом, хоча деякі фуд-стилісти використовують йод, мазут або салідол.
         Лазанья. Знімати лазанью надзвичайно важко. Доводиться накладати шар за шаром накладати один на одного інгредієнта, збоку засовувати їх у форму, потім розрізати й фотографувати зріз, поки все не обвалилося. Це дуже довго й складно.
         Соуси. Фарбують харчовими барвниками. Але не можна відразу фарбувати в соус, він тоді згорнеться й буде грудками. Потрібно спочатку розвести барвник зі спиртом, а потім вже змішати з соусом. Якщо виходить занадто рідким, можна зробити основу соусу з желатину.
         Виокремлюють також необхідні інструменти для роботи фуд-стиліста:
-         Паяльна лампа: для підсмажування хот-догів, краї сирих котлет, гамбургерів, і «гусячої» шкіри сирої дичини.
-         Моторне масло: для зміни нафтогенічного сиропу.
-         Гліцерин: щоб надати морепродуктам свіжого вигляду, а листам салату щойно зрізаним вимитого вигляду.
-         Ватяні кульки: якщо їх намочити й розігріти в мікрохвильові, вони створюють ілюзію пар, що піднімається  від гарячої їжі.
-         Дезодорант-спрей: надає винограду морозного нальоту.
-         Лак для волосся: дарує нове життя засохлому шматку пирога.
-         Зубочистки: скріплюють бутерброди й виколупують ідеальні за формою крихти з «гарячих» кексів.
-         Пінцет: з його допомогою пасту закручують у гарні кільця.
-         Коричневий крем для взуття: для додавання соковитості «щойнозасмаженому» м’ясу.
-         Клей ПВА: використовується замість молока для фото пластівців і сухих сніданків.
-         Кухонні рушники: якщо порвати їх на маленькі клаптики, то вони допомагають сиропу закріпитися на поверхні морозива, що насправді є варивом з цукрової пудри й жиру.

Немає коментарів:

Дописати коментар